lördag 7 juni 2008

min flytt TILL växjö

Min inledande tid i Växjö var en fin tid och nu efter tre år kan jag inte säga att något annat än att det fortlöpt så trots att jag beslutat mig för att lämna stan om inte mindre än 6 dagar. Hör på detta, och sex dagar är mitt liv som internatare och ProCivitas elev i Växjö slut...

jag har därför besökt min lunar för att läsa några texter ur den förr dagligt besökta dagboken på denna ungdomssajt.

Och nu tänkte jag dela med mig lite av mina gamla alster.

denna lilla skönhet är en förövrigt en avbild av hur jag som litet ritade av människor.


Sön 21 aug 2005 11:18
Övrigt, 47 läsare totalt
äntligen! Nedräkningen är nästan slut nu är det bara några timmar kvar.

Kommer dock inte ha internet där uppe första veckan i alla fall, men ni som känner mej har mitt hemnummer. Så kan ni få mitt mobilnummer av min familj hemma i Kyrkhult.
om det nu är någonting vikigt ;) - Så bara ring!

Hejdå!


Mån 22 aug 2005 11:54
Övrigt, 42 läsare totalt
Växjö - Procivitas - känns som att det blir hur bra som helst!


Ons 24 aug 2005 12:23
Övrigt, 38 läsare totalt
Så nu har vi bott i växjö i fyra dagar, är riktiga hejjare på den här stan och har inte kommit vilse en enda gång. Kungar ANNA det är vad vi är. Cyklade runt hela sjön igår, det ni! ;) hehe

Fre 26 aug 2005 23:43
Övrigt, 25 läsare totalt


Kan ju säga att jag trivs mkt bra i växjö hittills för er som är intresserade. Fast man kommer dock bli fattig snabbt när det är så mycket man vill ha i stan. Det är en liten Kyrkhultflicka inte van vid ;)



ha det bra hej!



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, sveriges sötaste tjej- då och nu!: )