måndag 19 maj 2008

tänk om och tänk att...

Tänk om jag var lika effektiv med att skriva mitt naturarbete som jag är på att hålla mailen uppdaterat, som kollen jag har på Luleås lägenheter eller bilder & bloggar som finns utlagda på internet. Fallet är som sådant att det går segt med Naturen och det ska jag erkänna. Trots att det är det absolut sista skolarbetet jag lämnar in nu så har jag helt enkelt ingen energi till det. Det tråkiga är att detta arbete som förövrigt handlar om kloning kommer att bli avgörande för mitt betyg. TACK det gör utan tvivel saken ännu roligare...



Jag och Sarah ramlade nu på eftermiddagen in på en TV-kanal som visade en debatt om hurvida honosexuella ska få gifta sig eller inte. Detta har ju kommit upp eftersom Norge ska tillåta detta. Så står det en kvinna från kristdemo där och predikar om att det inte ska tillåtas i Sverige osv.osv. Jag och Sarah tog i denna stund fram vår teori om varför vissa människor blivit homosexuella.

"Det finns helt enkelt för många människor på jorden, så alla lyckas inte hitta den enda rätta i alla folkmassor och blir då istället kär i någon av samma kön"

Ni får nu mjligheten att tolka det seriösa i detta uttalande hur ni vill, vi tyckte vi var lite klocka och hade i alla fall ganska kul där ett tag :D Det är galet hur mycket jag kommer att sakna Sarah :/

håll med om att bilden är passande ;)

Inga kommentarer: