måndag 5 maj 2008

tillbaka i skolan

Japp då var jag i Växjö igen, skola direkt måndag morgon känns sådär om jag ska vara ärlig. Jag är faktiskt sjukt omotiverad nu. Ett arbete i Naturkunskap och en projektredovisning är i princip det enda som återstår nu efter min extremt effektiva helg. Men ja, det är två saker för mycket.

Skönt att ha något att se fram emot, imon åker jag ner till Lörby på träning och sen blir det lugnt några timmar innan vi påbörjar resan till Stockholm. En bussresa där vi ska kolla på grabbarna i skol-SM finalen på Stockholm Stadion, gå på stan hela dagen och sen se Djurgården - Hammarby på kvällen :) Sjukt kul.

Väl tillbaka i Växjö sen så är det två relativt lugna dagar skulle jag tro, sen kommer Joppes föräldrar på fredag och jag har absolut ingenting planerat för helgen :) Eller jag har deadline på två jobb på måndag men det DET ÄR JAG MOTIVERAD FÖR, äntligen får jag skriva i tidningen igen. Dock inte länge kvar på SMP nu :S



För övrigt hämtade jag ut studentmössan idag - nu är det nära alltså. Jag får längta tills slutet på nästa vecka, sen får jag inte det längre. Jag måste ta vara på den sista tiden. JAG måste, VI måste!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ta tillvara denna tiden o njut allt vad du kan för du kommer att upptäcka att det var en av de bästa tider i livet. Detta fantastiska väder och det lugn och sammtidigt denna förväntan är något jag aldrig glömmer från min sista skolavslutningsmånad. Jag önskar dig all lycka med allt.
Älskar dig :-))