torsdag 1 maj 2008

jag längtar.

Nu är ibjudningkorten gjorda till den kommande studenten och dessa skickas inom kort :)
Snart tar vi studenten.Jag pratade med Stig som är lagledare i Alviks IK (laget jag ska till i Luleå) idag och pratade lite, snackade lägenhetssökning och så. Sen förmedlade han att jag är jättevälkommen att börja lira där uppe när jag flyttat. Det känns bra. Känns så skönt att veta att jag kommer vara välkommen liksom.

Det känns lite sådär nere i Lörby.Jag vet inte riktigt hur planerna går, men nu är det liksom bara en månad kvar och det känns faktiskt lite lagom onödigt egentligen, men som jag sagt tidigare jag vill inget hellre än att ut och lira nu. Sen att det blir div 5 på söndag av moraliska skäl får jag köpa, jag får i alla fall spela match. dock är jag galet glad att jag inte kommer stanna i div5 och lägga av.

Nej jag berättade mina drömmar för Lena Jönsson en gång i tiden. och det är fortfarande de drömmarna jag lever efter...

Inga kommentarer: