måndag 14 april 2008

sista matchen för öster

Det är ganska roligt egentligen. Alla verkar ledsna över allt och ingen förstår egentligen varför jag skulle behöva komma ikläm när ÖsterDam byggde upp sin organisation. Jag har mina relativt klara åsikter om det hela och hur jag än vrider och vänder på det så är det allt lite "bubbla-miljö" alltihop. Hur som helst. Hur tråkigt allt känns så är det som det är och troligtvis blev helgens match den sista med Öster om nu inget extret skulle hända så tränarn, MÅSTE SÄTTA IN MIG. det vore ju för tråkigt om det skulle behöva hända...

Jag vill spela fotboll
alldeles för gärna för att bara kunna stå och se på när det är seriepremiärtider. Jag vill för gärna spela fotboll för att kunna stanna hemma när alla andra är på träning. Jag vill inte vara med om det och därför gjorde jag mitt bästa för att hitta ett allternativ. Det känns lite tråkigt att det skulle behöva bli så, men med en noga eftertanke tror jag de flesta förstår mig i mitt val - mitt val att bli utlånad till Lörby IF. (är det nu någon som inte förstår ska jag gärna förklara)

Nu är det lite papper som ska skrivas på innan jag blir spelklar för att spela matcher med min gamlaklubb. I övrigt är egentligen inte förändringarna så stora. Jag kommer träna målvaktsträning med Hasse, jag kommer träna med u-truppen i Öster men det blir en träning med Lörby i veckan också plus underbart efterlängtat matchspel :)

Jag är verkligen tacksam att det gick att lösa så här i alla fall.
den största skillnaden är att jag kommer besöka blekinge en gång i veckan.


Inga kommentarer: