tisdag 15 april 2008

hörrni vänner det går bra nu.

Det bästa med jobbiga tider är att de faktiskt har ett slut.

Jag tar en sak i taget.

Fotbollen:
Det har varit look-a-like ett helvete men som sagt var vore motgångar utan medgångar? Det har varit tungt och egentligen vet jag inte om jag gjort ett bra beslut men det enda jag vill är att spela fotboll, ha roligt och utvecklas. Vilken fotbollsspelare vill inte det? Nu har det blivit som det blivit och med tanke på förutsättningarna känns det som att det här blir det bästa, i alla fall just nu.

träning minst en dag i veckan med Lörby
träning minst en gång i veckan med mv-tränare Hasse
träning minst en gång i veckan med Östers IFs u-lag.
matcha med Lörby när matcher väntar.

tre träningar i veckan med fotbollsgym.

Som sagt känns det som att det kommer bli ganskabra trots allt. Det handlar ju bara om två månader.

Träningen gick sjukt bra idag också. :)


Jobb:
Idag har jag påbörjat mitt jobb på "riktiga tidningen". Jag har intervjuat tre härliga tjejer, en skolsyster och "sju-snabba". Nu ska jag bara få ner texten till något bra också.
Igår besökte jag som sagt sporten och det om något var ju kul... me like.

Sen fick jag jobb idag. På Posten i Luleå woho. Den här flytten till norr kan faktiskt bli verklighet. Nu kommer jag få frilansa på på Norrbottenskuriren och jobba på posten. Vi får väl se hur det blir med det hela, men det är en möjlig väg att gå i alla fall.

Skolan:
skoltrött är ordet. jag har inte så mycket annat att säga.

det var nog allt för nu.

Inga kommentarer: