fredag 18 april 2008

härligt härligt.

Idag har det gått bra och sånt, det gillar jag.
Dagen började med idrottsjuridik där jag fick lämna in ett avtal som jag lyckats fixa ihop i tid. Tack gode gud för det, eftersom det var det enda vi gjorde på lektionen sen. Efter den lektionen var det träning och vi treor vann klockrent över småpluttarna i fotbollstennis. Sen var jag på skolan efter lunch och fick klart samhällsarbetet och kunde lämna det klart i händerna på Johanna innan hon skulle gå hem, alldeles lysande :)
När klockan blivit nästan tre är jag på smålandsposten och får se mitt absolut svåraste jobb helt klart. Det har varit mycket jobb med det, och svårt har det verkligen varit men jag vill inte heller lämna saker utan att jag är nöjd med resultatet, och nöjd det är jag verkligen :)


Det kicklas lite i magen faktiskt. Det roliga är dock att om tre år kommer jag troligtvis skratta åt hur dåligt det var, men Bitte på tidingen lärde mig en sak idag.

"Det bästa med att jobba på en tidning är att man får lära sig något nytt varje dag, och heligheten med att slippa se hemska jobb från den historiska karrären är att glömma det gamla"

Den bruden är cool :)

Hur som helst, läs tidningen imon, både detta reportaget, sen får ni heller inte missa min krönika:) I övrigt åker jag till Lörby Park imon men fram tills dess ska jag njuta av att jag verkligen inte behöver göra någonting nu. DET ÄR VECKANS HÄRLIGASTE KÄNSLA.

Inga kommentarer: