måndag 24 mars 2008

en nystart

Ibland möts vi av problem i livet. En del är väldigt ansträngande - andra är lite mer lättsamma och vi kan leva med de helt enkelt. Jag har tro det eller ej haft min blogg med adressen annakarlsson.webblogg.se sedan i mars 2006. Det är två år sedan jag trängde mig in i bloggens värld för första gången. Nu krabbar den alldeles för mycket för att jag ska orka med den så jag öppnar upp till ett försök här istället.

Trogna läsare
Under åren vet jag att det finns väldigt många läsare av min blogg, vilket verkligen är fachinerande. Hur som helst, jag hoppas kunna behålla alla dessa trots bytet. Och mitt löfte är att jag ska göra mitt bästa för att bjuda lite extra när denna nystart sätter fart.

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA
Ni förstår det är enda sättet för mig för att veta vad ni tycker om allt jag publicerar. Åsikter, tankar eller vad som helst, allt ska fram. Det är en vädjan från mig.

i övrigt vill jag bara välkommna er till min blogg och hoppas att ni ska trivas!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Din nya blogg ser finfin ut! hoppas att du fortsätter skriva lika mkt på denna! :)
<3

Anonym sa...

Jag hittade hit! Och du är lagd i favvosarna. Ser jättebra ut!

Jag får se om jag kanske också byter adress snart.